İzmir : Huzur

Duyanlar!!Duymayanlar!!

İzmirdeyim!! 21inde geldim. Ailemle saadet ve huzur dolu dakikalar yaşıyorum.Ankara da doğup büyüdüğüm için kendimi  hiçbir zaman İzmirli hissetmedim. İzmire bayıldığımda söylemez ama şu son 3 yıldır İzmir bende huzurla eş anlamlı hale geldi.

O İstanbuldan İzmir'e dönüşler varya hani. İzmirin sarı ışıklarının sizi kucaklayıp kulağınıza dostlarınızın seslerini fısıldadığı,ılık rüzgarın saçlarınızı havalandırdığı dönüşler.İşte onlar paha biçilemez benim için.

Ne zaman İzmir'e dönsem mutlu hissediyorum kendimi.Çünkü yolumu gözleyenler beni hasretle bekleyenler var.
Ailem gözümün içine bakıyor " Ne özledin ne yapalım" diye.Ve arkadaşlarım..daha doğrusu dostlarım.Hani o yanlarınızda kendinizden başka kimse olmanızın gerekmediği insanlar. Hani birbirinizin suratına patlatsanızda sonunda beraber güleceğiniz insanlar.Yanlarınızda duvarlarınız olmayan ne kadar zaman geçerse geçsin sizin için orada olan insanlar. İzmire  dönüşleri bundan seviyorum işte.O kadar sıcak ,koruyucu ve kollayıcıki..
İzmire ruhumda ki yaralarla kaçarcasına geldim bu sefer. Sığınmak için. İki gün olmasına rağmen iyileşmiş yenilenmiş hissediyorum.Daha dostlarımın hiçbirini görmedim ama aynı şehirde olma hissi bile yetiyor.
Mutluyum lan!!!!

Jeren

0 yorum:

Yorum Gönder