Mektup

Sevgili "Hayatımdaki Önemli İnsanlar" ;

Her birinizle konuşmak istediğim o kadar çok şey var ki.  Gün içinde bunu kesinlikle onlara anlatmalıyım dediğim bir ton şey yaşıyorum .Ama o anlatma kısmı hep yalan oluyor. Hayatın gelgitlerinden, mesafelerden,yorgunluklardan veya herhangi bir sebepten sölemek istediklerim söylenmemiş olarak kalıyor. Birbirimizi bulduğumuz saadet dakikalarımızda o anlatmak istediğim şeylere vakit kalmıyor. Bazen işinize yarayacağınızı düşündüğüm şeyleri yazıp elinize veriyorum ama ne yazıkki her zaman olamıyor bu. İşte nedenden dolayı  blog yazmaya karar verdim. Paylaşmak istediğim herşeyi yazıcam buraya. Ne yapıyorum ne ediyorum? Ne okuyorum? Ne izliyorum? Ne öğrendim? Kesin bilmeniz gereken ne var? Beni özledikçe arayamasannızda blogumu açar dostane bir selam görürsünüz. Kafanız dağılır hayatı paylaşmaya devam ederiz.
Hepinizi  çok seviyorum. İyiki varsınız. Hayatımda olduğunuz yerde kalmaya devam edin...

Ceren

0 yorum:

Yorum Gönder