Ojem geldi!

 Birkaç gündür oje kıtlığındaydım. Evdeki ojelerin hepsi kurumuştu. Bazılarının kapakları dişlememe rağmen açılmadı.Nasıl kuruduysa artık. Bu evde ben bile kuruycam bırakın ojeyi. Neyse o konuya sonra değinirim .

Oje konusunda öyle çok takıntılı değilimdir genelde bir kat açık renk sürer çıkarım.Flormaı ojeleri severim,aramız iyidir. Dün son ojemde çene yapımı komple bırakınca bir flormar standına uğramaya karar verdim. Gidince elimi yıllardır kullandığım iki renge 412 ve 030 attım .Bu iki rengide çok seviyorum. 030 çok açık simli bir toz pembe birkat sürünce tırnaklarınızda çok hoş duruyor. 412 ise genelde frenchte kullanılan rakı beyazı renk .Tonunu tam tutturmuşlar.Oje alışverişime kırmızı,siyah gibi yıllardır kullandığım standart renkleri de ekledim. En son elim çingene pembesine gitti geçen gün tam bu renk bir şapka almıştım. Kombin ederim diyerek onuda attım sepete. İşte o an.. tam o an.. onu gördüm... çok güzeldi.. çokk şirindi.. çok.. çok pembeydi...



Flormar Longwear stick ruj. aslında tonu buarada daha açık çıkmış. Normalde oje ile aynı renk. Dokusu çok yumuşak. Ben genelde stick ruj süremem. Dudaklarım öküz kadar olduğu için fazla sırıtıyor. Ama göründe  dayanamadım aldım. Şimdilik memnunum.Canciğer kuzu sarmalarıma tavsiye ederim.

Not: Tuuçe geçen gün böle bir renk istiyorum diyodun bak bunu alabilirsin!!

Sizin kullandığınız bana tavsiye etmek istediğiniz favori renk ojeleriniz varmı?? Varsa sölesenize deniyim . Ojem geldi de..

Jeren

0 yorum:

Yorum Gönder