Harry Potter ve Ölüm Yadigarları






Sonunda başardım!! Harry Potter'ın yedinci filmini izledim. Sevinç içindeyim.Tabi bu sevincimin filmin kendisiyle bir alakası yok. Ben izleyebilmiş olmama seviniyorum .Film kasvet kumkuması .

Harry Potter Kitaplarının benim için yeri ayrıdır. En sevdiğiniz kitap dendiğinde aklıma ilk Harry Potter gelir. Kaçbin yüzkere okudum bilmiyorum. Arada raftan alır  rasgele bir sayfa açar okurum. Orta ikide Afush'un  derste birinci kitabı vermesiyle başlayan Harry Potter sevgim kitaplar bitsede  hiç bitmedi.
Harry Potter sevmeyeni döverim o derece. Böö çocuk kitabı diyene direk kafayı gömerim.
Harry Potter ;yazları evin çatısında yıldızların altında dinlediğim anneannemin masallarını anımsatır bana hep. Anka kuşları ,sihirli asalar. Okuduğum her sayfada o yaz gecelerinin ürpertici serinliğini,yıldızların yanıp sönmesinin verdiği heyecanı bulurum.Öyle tatlıdır.
Biz Harry Potterla orta okulda tanıştık haliyle kitabın hedef kitlesiyiz. Harry ile beraber büyüdük beraber ergenliğe girdik.Harry dünyayı kurtaracaktı  biz daha matematikten geçememiştik.Benim kafamdaki Voldemort karakteri ile Matematik hocam Jale Alan eş değerdir mesela. Harry Ejderhaya bindiğinde ben hala bisiklete binemiyordum hatırlarım.Hep Harry'nin büyüklüğü altında ezilmişimdir. Yedinci kitap çıktığında ben üniversitedeydim. Yazara kitabın sayfa sayısını piç ettiği için küfrediyordum.

Fantastik hikayeleri, masalları, efsaneleri seviyorsanız ve Harry Potter okumadıysanız çok şey kaçırmışsınız demektir.
Kitaplara ne kadar bayıldıysam filmlerden bir o kadar nefret ettim ama hepsini izledim o ayrı. Bizim Harry ile derin bi bağımız vardı filmler de Harrynin üvey kardeşi gibi bişeydi ya gidilecek ya gidilecekti. Orta okulda Afush kanıma Harry Potter virüsu bulaştırmış manyak gibi okuyorum.İlk film çıktı büyük olay tabi sinemada aldık soluğu. İlk Afush gitti  okula geldi aşık seninki. Ben gittim ben geldim sonra ,ben de aşığım.
Afush Harry'i oynayan elemana vurulmuş. Daniel. Dan.. Dann diye dolanıyor orda burda (Çocuğun şimdiki durumu içler acısı ).Bende Draco Malfoyu oynayan elemana yazıyorum. Tom Tom diye dolanıyorum. Ergenlik başa bela tabi 3 sn gördün aşıksın. Kalemlerle  ha bire Dan ve Tom yazıyoruz oramıza buramıza. Genel sınıf kitlesi kanıksamış bizi.Kendi halimize bırakmış. Filmler gittikçe paçozlaşıyor ama  biz izliyoruz.
Yıllar geçtikçe ergenlik hormonları azalınca aşklarımız yok oldu yok oldukça filmlere ilgimizde azaldı Afush da bende Vizyondayken gitmedik filme ben bugün indirip izledim. Dedim ki evet .. hakkaten..kendilerini aşmışlar daha kötü olamaz . Genelde filmi kitabı kırptıklarından piç ederlerdi, bu sefer filmde uzun ama birileri dialogları koymayı unutmuş!!
Lann!!! Nerde filmin dialogları!! Bırakın gençleri konuşsunlar. Zaten çekimler hep bi kasvet, karanlık. İçim şişti depresyona girdim.Bi de abuk sabuk sahneler eklemişler.Ron gidiyo seninkiler arkasından dansedio. Bi ara "Lan" dedim. "Bu dörtgöz Hermione'ye mi yazıo" dedim.Orman, çadır ikisi başbaşa kaldı. Ron gitti seninki dansa kaldırıo hatunu Noldu Harry efendi sende insansın seninkide can demi??Ron gidince ormanı görünce ana, baba ,bacı, kardaş yalan oldu Hani ulvi amaçların vardı senin? Karı kızla işin olmazdı? Hani göt kadarken ejderhaya biniyodun ya! Ahanda böle olursun!
Neyse Filmi beğenmedim.Daniel'a da böle bişi olmuş ağzı yüzü kaymış! Tom desen ergenlik bitince komple bozdu o. Ben severken tostoparlak sarı bişiydi.
İçimdeki Harry Potter aşkı yüzünden 2. Partınıda izlicem vizyona girince ama filmleri daha da izlemem.

Hiç İzlemediyseniz izlemeyin koyverin. Ama kitapları okuyun . Okuyun len. hadi bea  nolur.. :P

0 yorum:

Yorum Gönder