Av Mevsimi






Uzun zamandır sinemaya gidememiştim ki bilirsiniz film izlemeye bayılırım. Bu akşam Abla İnsanı eve gelip sinemaya gidelim deyince tabiri cazise balıklama atladım.Kadrosuyla bizi baştan beri cezbeden Av Mevsiminde karar kıldık. Aslına bakarsanız ben sinemada Türk filmi izlemeyi pek sevmiyorum. Bazen verdiğim bilet parasına bile değmiyor. Ama bu film parasını hakedenlerden. Benim gibi CSI ,Cold Case tarzı dizileri biraz izlediyseniz size biraz yavan gelebilir ama genede güzel bir olay örgüsü var. Filmin görüntü yönetmeni kimse kendisini alnından öpüyorum. Orman sahneleri o kadar etkileyici ki. Oyunculuklara zaten laf yok. Ama benim favorim Çetin Tekindordu. Aslında herkes birbirinden güzeldi. Okan Yalabık'a da ayrıca zaafım var zaten.
Filmle ilgili tek eleştirim Melissa Sözen'in rolüne oturmamış olması olabilir. Karakter için fazla kibardı sanki. Gerisi için eleştirebileceğim başka hiçbirşey yok.Son zamanlarda izlediğim en iyi türk filmiydi. Bana sorarsanız gidin izleyin derim. Emeği geçenlerin ellerinden öpüoruz.Okanıda ayrıca öpüyoruz.

Sinema gitmek isteyip gidemediğim filmlerle dolu. The Tourist (Johnny Depp'i sevmeyen ölsün),Harry Potter,Narnia 3D bu üçünede vizyondan kalkmadan gitmeyi çok istiyorum.

Benle gelsenize lan! Gidek!! Nooooluuuuuuurrrr!!!!


İZMİR TAYFASININ DİKKATİNE!!!

Ayın 21inde İzmire gidiyorum 21 Aralık-6 Ocak arası İzmirde olucam.  28 ine kadar annemlerin kesin vetosu var. Evden çıkmayıp onlarla vakit geçirecekmişim. Haklılar bazen İzmire geldiğimde arladaşlarımla gezmekten ailemi göremiyorum bende onları çok özledim ve bu sefer biraz beraber vakit geçirmek istiyorum kırılmazsanız . 28 Aralık - 6 Ocak arası ise tekliflere açığım (yılbaşı hariç). Geldiğimde niye haber vermedin aman  planlar programlar yapalım tarzı şeylere girişmek istemiyorum. Artık yoruluyorum arkadaşlar zaman bölüştürüp yetiştirmekten. Darılınır mı diye düşünmekten. Hepinizi gerçekten görmek istiyorum Hepinizi çok özledim. Zamanınız olduğunda,müsait olduğunuzda arayın. Beni görmek görev haline gelmesin. Açın telefonu "Ceren kahve içelimmi?" deyim hemen birşeyler ayarlayalım.

Sinem Hanım
Nesli Guş
Tuuçe
Duygusuz Eje
Yasocan

ve  İzmire gelmemin asıl sebebi olan "o kendini biliyor". Sözüm hepinize hepinizi özledim doğaçlama bişiyler yapmaya çalışalım. Sinema mı dediniz olur olur tabi ki  :D Fal  mı baktıralım ay hüçç sevmem  :D... Şaka bi yana özel bi yere gitmek yada bişi yapmak istemiorum bi kahve yeter bana.


Seviorum hepücüğünüzü..

Kim gitcek lan benle sinemaya böhüehehüy :(


Jeren

0 yorum:

Yorum Gönder