"Mide Bulantısı- Plastik Leğen" Kombinasyonu

Sevgili Millet;

Tuuçe ile" kıçı kırık itler" gezilerimiz meyvesini verdi ve ben mideyi bozdum. Geçtiğimiz pazar günü gezimizin taksim bölümündeyken" The Tuuçe" japon yemeği yemek istediğini söyledi bende onu Netri ve Suf Böreğim sayesinde öğrendiğim Bunka'ya götürdüm.

Dana yavrusu gibi yedik.Sonra kendimizi Beyoğlu pasajlarına saldık. Dünyayı aldık. (ki bu ganimetleri ilerleyen günlerde sizlerlen paylaşacağım beğendiklerinizden sizede alırım) Gezmekten yorulunca da çikolata manyağı bir mekan olan J'adore'a gittik.

Aslında Jadore'da birşey yemeyecektim. Çünkü yediğim şuşiler hala yemek borumdaydı. Ama o çikolata kokusunu duyunca dayanamadım kendimi çilek ve muzu çikolataya bulayıp Fondü yaparken buldum. Fondünün sonlarına doğru gıdım yiyecek halim kalmadığını farkedip zorla da olsa yemeyi bıraktım. Ordan eve geçtik. Benim deli gibi midem bulanıyordu (Sushi ile çikolata yersen!!) Kadim dostum plastik leğeni kaptığım gibi yatmaya gittim.

Gerisi malum.Leğenle samimi dakikalar ve uykusuz bir gece. Acile taşınıp iğne vurulmalar.Yetmemesi sabah bir daha gidip ilaç almalar. Pazartesiyi çok bulanık hatırlıyorum Tuuçenin gidişini, abla insanının bana patates püresi - ayran içerikli menüler hazırlayışını (abla candır. paralandı garibim)Ve gıdım gıdım uyuduğumu hatırlıyorum. Bugün anca kendime gelebildim. Üstelik bu benim ilk kovalı vukuatım değil. İki kere mide fesadı geçirdim (evet iki , evet gerçek mide fesadı çok yemekten olan).Gene de gıdım akıllanmamışım. Bi dur lan!! bi yeme bi sınırını bil dimi!

Hep şu sağlıklı yaşayan insanlara özeniyorum. Hani düzenli yemek yiyen kahvaltıda tost yiyip, taze sıkılmış portakal suyu içen,sabah kalkıp koşan insanları. Gerçekten özeniyorum ama hiç onlardan biri olamıyorum. Sabahları camış gibi 12'ye kadar uyurum. Bırak koşmayı ayak parmağımı kıpırdatamam. Bi ara sabah altıda kalkıp kumsalda karate çalışmışlığım vardı. 2 Gün falan. Ama kumsalda koşan abi ve ablalar sabahın altısında beni Karate Kid olarak görünce bir daha kendilerine gelemediler. Benim gün doğarken uçan tepik atan ayaklarım da yorganın altında kalmaya devam etti.

Bende birgün sağlıklı,düzenli yaşayan -bir birey olabilecek miyim? Gün doğarken yoga yapıp (abarmayalım 8,9 fln),Portakal suları içip sağlık manyağı bir yaşam sürebilecek miyim??Gün gelecek ve plastik leğenlerim sadece temizlik bezlerinin durduğu şeyler olarak kalacak mı? Kim bilir... umudumuzu yitirmeyelim..

Jeren



Dip Not: Bunka Beyoğlunda Fransız konsolosluluğunun sol kısmından girip acık yürüyüp sola döndüğünüzde karşınıza çıkan Japon Kültür'ün altındaki güzel Japon lokantasıdır.Tuzludur. Ama gidilesi vardır.

Dip Not: J'adore sizi çikolata manyağı yapacak Fransız müziklerinin çaldığı dünya tatlısı bir cafedir.Çikolatanın her çeşidini bulabilirsiniz
Jadore: İstiklal Cd. Emir Nevruz Skk No:22 (Mısır Apartımanı’nın karşısı)Panigia kilisesinin girişinde sağda

0 yorum:

Yorum Gönder