The Bitch is Back!!

Bloga en son  bir yıl kadar önce yazmışım yuh bana ! çüş! dürüzt! Durdum durdum şu blog işine bir şans daha vermeye karar verdim.

Bendeniz herşeye hevesle başlayıp hiçbirşeyi sonuna kadar sürdürmeyi başaramayan bi istikrarsızlık örneği olarak blog işinden vazgeçmiştim. Bende düzenli blog tutma götü bulunmadığına bunu yapacak zamanım olmadığına kimseninde blogumu iplemediğine karar vermiştim.

Ama kısa zaman önce mezun olup,işe başlayıp istifa edip sevgili bulup ondan da istifa edip "Hayallerimin peşinden koşucam lan ben" moduna geçtiğim için, Blog işine de ikinci bir şans veriyorum.Bu sefer olabilitesi yüksek sanki. İnanıyorum yapabilirim.Çok gaza geldim o yeah!

Kafamda bu blogu çok kısıtlamıştım.Şimdi ise aklıma ne gelirse yazmaya karar verdim ortaya karışık yapıcam kısmetse. Bildiğiniz döndüm yani.

Hepinizi Öpüore Sevioree

Jeren
MikuShi Kuto
D'artagnan
Cath Jade Evans
Cadaloz
Ergenekon
vs vs vs.....

0 yorum:

Yorum Gönder