Yarım bıraktığım dizilerden burdan Tokyo'ya yol olur.

Efendim bu aralar dizi bitirememekten müzdaribim. Nezlede level atladığım şu günlerde tek yaptığım şey yatakta yatıp dizi izlemek.Ama fekat lakin son zamanlarda izlediğim hiçbir diziyi bitirememekteyim. Bundan bir süredir müzdaribim.

"Eee ne var yani izlemeyiver" dediğinizi duyar gibiyim. Ama bu durum ne yazıkki böyle değil benim için. Bendeniz bir dergiyi bile ilk sayfadan son sayfaya sıralı olarak okuyan, sıralı linklere bile sırasını bozmadan tıklayamayan biriyim. Takıntılıyım yani illa düzgün sırayla yapıp bitirilecek.Ve bu bitmeyen diziler beni tırmalıyorlar. Onlar bitmeden yeni bir şey izlemeye kalktığımda çocuğumu cami avlusuna bırakmışım gibi bir hisse kapılıyorum.
Son zamanlarda yarım bıraktığım dizilere ve yarım bırakma sebeplerime şöyle bir bakacak olursak.

Bambino- 4. Bölüm: Börtüm böceğem bitki örtüm Matsu Jun'um dizinin 4.bölümünde bir makarna için feci hislenip ağladığında bu diziyi bırakma vaktimin geldiğini anladım.Makarna lan!! makarna yani!! bu kadar hislenmek niye? Kolay kolay geri dönermiyim bilmiyorum.Yemek dizilerinden pek hazetmiyorum sanırım :/

Beautiful Spy- 12. Bölüm: Aslında buna şevkle başladıydım iyilde gidiyodu.Tam olarak nerde bay geldi emin değilim.Bunu bitirmeye niyetliyim bakalım hevesim ne zaman gelecek.

 Baby Faced Beauty- 2.Bölüm: Buna hayatta dönmem. Olgun bebe yüzlü hatun kişi. Bebe kişilikli zengin velet ve yanlışlıklar komedisi falan filan beni bayar gelemem

Bad Couple-10. Bölüm: Aslında bu iyiydi gayet.İlginç başlamıştı. 10.Bölüm civarı videoda bi problem çıktı bırakış o bırakış dönüşüm olmadı.

Brilliant Legacy-24.Bölüm: tamam tamam "buda bırakılırmı hemde 24.de" diye söyleniyorsunuz şuan tamam duydum. Ama bana Küçük emrah ve Küçük Ceylan serisini anımsatan bu dizinin niye bu kadar tutulduğunu baştan beri anlamadım zaten. Acıların kızı ve acıları ve acı ve acııı ve hoş eleman o yeah.. veee  acııı... yetti.Bi ara bitiricem o kadar izledim sonuçta ama o ara bu ara değil kanımca.

City Hunter- 11 Bölüm: Sadece bi an sıkıldım başka mazeretim yok ama devamını izlicem

Lie To Me- 14.Bölüm: Valla aktriste bayılmama rağmen diziye daha fazla tahammül edemedim

Mary Stayed Out All Night- 10 Bölüm: O kadar yetekli bir kadro böyle ziyan edilemezdi.Senaryo bir düşük bir bayık böyle resmen tıkadı beni. İki yakışıklılık abidesi erkek ve  bir yetenek kumkuması hatuna rağmen resmen katlanamadım. Bide Mary'i giydireni bir bulsam." Mary bütün gece paçoz paçoz gezdi" o dizinin adı benim için daha da başka bişey olamaz.

Natsuniji-4.Bölüm: Matsu Junun önünde buralarda yerlere eğilerek özür dilesem bile boş. Ama gerçekten dizi çekilmezdi ya." Benden büyük hatuna aşığım çocuğu var kendimi sevdiricem ama kompleksli ve agresifim." konulu dizi bende kendimi duvardan duvara vurma isteği uyandırdı.Bıraktım.

 Ouran High School Host Club :Kaçta bıraktığımı bile bilmiyorum ama izlicem bir ara. Anime havasında oluşu hoşuma gitmişti. 

Q10:İzlediğimi bile unutmuşum nerde kaldıydın derseniz hatılamıyorum.İzlermiyim bilmiyorum bi bilinçsiz bi şuursuzum kısacası

Pasta -19.Bölüm :Evet finale bi bölüm  kala bıraktım ama bitiricem kısmetse

Protect The Boss-10 Bölüm: Dıkandım ama bitiricem

Rebound -3 Bölüm: Sarmadı 

Romance Town -15 Bölüm : Bildiğin sıktı. Oyuncularıda pek sevmedim zaten

Sungkyunkwan Scandal-18.Bölüm: Tarihi dizi sevmediğime kanaat getirdim ve tıkandım gitmedi ama bitiricem.

The Woman Who Still Wants To Marry-11 Bölüm: Bitmedi bitmez bitirmiycem vs vs vs..

cidden yol olur yani Tokyoya burdan. Ben niye bitiremiyorum  ya niye yapamıyorum. İstikrarsızmıyım beceriksizmiyim gel-geç gönüllümüyüm böhühüheüeheüeje...
Jeren

0 yorum:

Yorum Gönder