Hayallerin Gerçek Olması : Sephora Makyaj Seti !!


Sevgili Millet;


Yukarıda görmüş olduğunuz alışveriş torbası kılıklı şey aslında benim yeni makyaj setim! Yeni yıldan önce bir gün abla insanı  insafa gelip beni kahvaltıya götürdü. Kahvaltı+gazete+saadet kulvarında gezerken onu gördüm.Gazetenin reklam sayfasında boylu boyunca serilmiş yatıyordu (hayır Eda Taşpınardan bahsetmiyorum) Sephoranın yılbaşına özel çıkardığı bir setti.119 TL ydi. Gözlerim büyüdü. Buğulu gözlerle Abla inansanına baktım.
"Baksanaa ne güzel demii??"

"Haa güzelmiş.."

"Alalımmıı?? hıı kırışssak falan"

"Bakarız"

Bu bakarız aslında 'sallarız unutulur'un' derin açıklamasıydı.Sete  her ne kadar aşık olsamda Şırak diye 120 TL vermek ağır gelmişti. İzmire gidince Agoradaki Sephoraya 3 günde bir gidip ciğerci camına bakan kedi misali sete bakıp yalanıyordum. Sephoranın farları hakkında çok iyi yorumlar duymamıştım ama gene de yalanıyordum.İzmirdeki son günümde The Tuçe ile Agoraya gittik ben gene gidip bakıp yalandım.The Tuçe de bana acıyan gözlerle baktı.

"Kızım gidip gelip bakıcağına al şunu..veriyim ben yarısını doğum günü hediyen olur işte"

"Ama ama ama olurmu ki??"

"Olur olur al hadi"

Vallaha ikiletmedim.Aldım.Burdan hayallerimi gerçekleştiren peri anne kılıklı The Tuçemee çook teşekkür ediyorum.

Bu benim Sephoradan ilk alışverişim. Sephoraya hiç gittiniz mi birşeyler aldınız mi bilmiyorum.Sephora Makyaj malzemeleri, kozmetik ürünleri,parfümler satan  birçok markanın ürünü barındıran hoş bir mekandır.

Sete Gelince ilk olarak açtığınızda farlarla karşılaşıyorsunuz



 Farların renk vermesi gayet iyi.Genel olarak hepsi mat.Simlileri pek sim vermiyor.Farlar birbirine çok kolay karışmıyor ama yine de kullanışlı.İkinci kısmı açtığınızda rujlarla karşılaşıyorsunuz








Rujlar hafif şeffaf rujlardan öyle çok koyu yağlı boya gibi değil renk vermesi iyi. Ben hep parlatıcı tarzı rujlar kullandığım için benim işime gayet yaradı.Seti dahada açtığınızda Allıklar,fırçalar,kalemlerle karşılaşıyorsunuz.



 

Allıklar hergün kullabileceğiniz renkler kalemlerle daha samimiyet kurmadım.Setten genel olarak memnunum.Evde böyle bir setim olsun ömür billah kullanayım diyenler alabilirler. Hala satılıyor sanırım.Ben o düşünceyle aldım. Ömür Billah kullanmaa niyetindeyim setimi seviorum.Biri içimdeki Makyaj manyağına çüş desin....




0 yorum:

Yorum Gönder